More
    Advertisment

    Ipse Epicurus fortasse reddere

    -

    Ipse Epicurus fortasse redderet, ut Sextus Peducaeus, Sex.

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cur igitur, inquam, res tam dissimiles eodem nomine appellas? In ipsa enim parum magna vis inest, ut quam optime se habere possit, si nulla cultura adhibeatur. Hoc positum in Phaedro a Platone probavit Epicurus sensitque in omni disputatione id fieri oportere. Non enim quaero quid verum, sed quid cuique dicendum sit. Idem iste, inquam, de voluptate quid sentit? Duo Reges: constructio interrete. Scaevola tribunus plebis ferret ad plebem vellentne de ea re quaeri. Nec vero pietas adversus deos nec quanta iis gratia debeatur sine explicatione naturae intellegi potest.

    Obsecro, inquit, Torquate, haec dicit Epicurus? Sed in rebus apertissimis nimium longi sumus. Graecis hoc modicum est: Leonidas, Epaminondas, tres aliqui aut quattuor;

    Cuius similitudine perspecta in formarum specie ac dignitate transitum est ad honestatem dictorum atque factorum. Nam, ut paulo ante docui, augendae voluptatis finis est doloris omnis amotio. Nulla profecto est, quin suam vim retineat a primo ad extremum. Nam de isto magna dissensio est. Sequitur disserendi ratio cognitioque naturae; Solum praeterea formosum, solum liberum, solum civem, stultost;

    Tecum optime, deinde etiam cum mediocri amico. Odium autem et invidiam facile vitabis. Pauca mutat vel plura sane; Et quidem iure fortasse, sed tamen non gravissimum est testimonium multitudinis. Longum est enim ad omnia respondere, quae a te dicta sunt. Solum praeterea formosum, solum liberum, solum civem, stultost; Quae quidem vel cum periculo est quaerenda vobis; Primum quid tu dicis breve? Huic mori optimum esse propter desperationem sapientiae, illi propter spem vivere. Pollicetur certe.

    Duo enim genera quae erant, fecit tria.

    Tibi hoc incredibile, quod beatissimum. Amicitiam autem adhibendam esse censent, quia sit ex eo genere, quae prosunt. Estne, quaeso, inquam, sitienti in bibendo voluptas? Hunc vos beatum; Verum hoc loco sumo verbis his eandem certe vim voluptatis Epicurum nosse quam ceteros. Non quam nostram quidem, inquit Pomponius iocans; Sit ista in Graecorum levitate perversitas, qui maledictis insectantur eos, a quibus de veritate dissentiunt. Summum ením bonum exposuit vacuitatem doloris; At eum nihili facit;

    Quamvis enim depravatae non sint, pravae tamen esse possunt.

    Explanetur igitur. Occultum facinus esse potuerit, gaudebit; Quae est igitur causa istarum angustiarum? Praetereo multos, in bis doctum hominem et suavem, Hieronymum, quem iam cur Peripateticum appellem nescio. Sed vos squalidius, illorum vides quam niteat oratio. Qua tu etiam inprudens utebare non numquam. Faceres tu quidem, Torquate, haec omnia; Refert tamen, quo modo. Immo istud quidem, inquam, quo loco quidque, nisi iniquum postulo, arbitratu meo. Comprehensum, quod cognitum non habet? Scrupulum, inquam, abeunti;

    - Advertisment -

    VEJA TAMBEM

    - Advertisment -